02.04.2014
m_admin

FED AAHK weekend

FED AAHKWEEKEND, AAHKLØB OG AFSLUTNINGSFEST

 

3 fede aktiviteter samles i 2 herlige dage med overnatning og danner rammen om afslutningen på en fantastisk sæsonJ
Arrangementet starter fredag den 9. maj 2014 Kl. 18.00 med den traditionsrige afslutningsfest i hallen. Vi starter med Aabybros største ta-selv-bord. Der medbringes en ret pr. familie. Husk du skal selv medbringe service. Øl, vand og vin skal købes i hallen. Efter spisning kommer holdene på scenen som vanligt.

Efter afslutningsfesten vil der være en masse spændende aktiviteter på kryds og tværs af årgangene. Der bliver gang i den med mange sjove aktiviteter, indtil vi på et tidspunkt falder om i vores soveposer. Der vil være stort fælles morgenbord lørdag kl. 8.30, hvor forældrene også er velkomne.

Der vil være ”forældrecafé” centralt i hallen efter afslutningsfesten fredag aften, hvor forældrene har mulighed for at sidde og hygge sig og være tæt på de mindre spillere, hvis det skulle blive nødvendigt med lidt tid sammen med forældrene, inden man skal sove. Vil man ikke sove i hallen, kan man bare tage hjem og komme igen til morgenmaden og deltage i sponsorløbet. Det vigtigste er blot at deltage, så vi får en fantastisk afslutning på sæsonen.
Medbring

  • Godt humør
  • Løbesko
  • Liggeunderlag/luftmadras
  • Sovepose eller dyne/pude
  • Nattøj
  • Svømmetøj (U6-U10)
  • Lommelygte
  • Sportstøj
  • Udetøj der passer til dagens vejrJ
  • mv.

AAHK-løbet vil starte lørdag den 10. maj kl. 11.00 bag hallen, som I kender det fra de sidste år. Der udleveres trøjer fra kl. 10.00. Opvarmning starter 10.50.

Der løbes på rundstrækning på en 1 kilometers i Aabybro i 1 time. Det gælder om at løbe længst muligt. Du vil samme dag få en enestående mulighed for at se, hvad din træner/holdleder evner, når de skal løbe. Der vil for de mindste spillere være alternativ rute på pladsen.
Dine forældre, bedsteforældre, venner og bekendte kan alle hjælpe til med at styrke AAHK ved at sponsere dig med et engangsbeløb eller et beløb pr. omgang, samt ved at hjælpe til ved afviklingen af løbet (f.eks. stå på ruten og vise vej) eller ved selv at finde en sponsor og løbe med. Vi vil gerne opfordre til dem der har valgt at sponserer et fast beløb om at betale dette beløb på selve dagen, da det letter arbejdet meget for vores kære kasserer.
Der vil være flot præmie til den person der indsamler flest penge. Herudover vil der være lodtrækning blandt alle løbere om flotte præmier.
Vedlagt fremsendes liste til at påføre sponsorer på.
Der udleveres trøje til alle løbere. Arrangement er gratis. Dette kan blandt andet lade sig gøre ved hjælp af de indtægter, som spillerne selv er med til at løbe ind i forbindelse med sponsorløbet samt fra AAHKs Påskestævne. Blanket for tilmelding er medsendt denne information.

Tilmelding: Navn                                                        Hold

 

Tilmelding – antal
Antal voksne Antal børn
Fed AAHK Weekend
AAHK løb
Mit barn skal bruge luffer i svømmehallen
Kan hjælpe med Antal voksne Antal børn
Stille borde op (Fredag kl. 15.30) og dække bord (10 stk.)
Fed AAHK-weekend
Kan hjælpe med Antal voksne
Aktiviteter om aftenen
Brandvagt om natten
Morgenmad/oprydning efterfølgende
Bage kage
Kan hjælpe med Antal voksne Antal børn Str. trøje
Tællere (5 stk.)
Vagt på ruten (5 stk.)
Skære frugt (5 stk.)
Stille borde op i skolegård (5 stk.)

 

OVENSTÅENDE TILMELDINGSARK AFLEVERES TIL TRÆNERE SENEST 10. APRIL 2014

< TILBAGE TIL NYHEDSOVERSIGT

Udvalgte sponsorer